۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶

اعلام برنامه‌های هفته گردشگری تهران در منطقه عباس‌آباد

اعلام برنامه‌های هفته گردشگری تهران در منطقه عباس‌آباد

هفته گردشگری تهران با تاکید بر روز جهانی صلح و گردشگری از ۶ الی ۱۳ مهر ۱۴۰۳ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ جزئیات برگزاری هفته گردشگری تهران در نشستی با حضور سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و سید مصطفی فاطمی مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و برخی مدیران منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شد.

مدیران حاضر در این نشست به اهمیت همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد تاکید کردند.

این رویداد با شعار سال سازمان جهانی گردشگری، «گردشگری و صلح» و با محوریت کودک و خانواده در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

بازگشت به گذشته در قالب نمایشگاه خودروهای کلاسیک و احیای بازی‌های قدیمی تهران، طعم‌های اصیل ایران در قالب جشنواره آش ایرانی و رونمایی از ثبت ملی آش‌های ایرانی، گردشگری خلاق در قالب اولین مسابقه استندآپ کمدی تخصصی گردشگری، تجربه زندگی عشایری در قالب برپایی سیاه چادرها و اجرای موسیقی اقوام، گردشگری کودک در قالب جشنواره بادبادک‌ها، کمپ‌های گردشگری کودک، استعدادیابی کودکان، نمایشگاه عکس تهران، جشنواره اقوام و کارگاه‌های متنوع گردشگری، تور صلح دوچرخه‌سواری از باغ موزه دفاع مقدس تا موزه صلح تهران از جمله برنامه‌های متنوع هفته گردشگری در منطقه فرهنگی و گردشگری تهران است.

کد خبر 6236937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha